* 나는 한국을 사랑 *
* 나는 한국을 사랑 *
همه چیز درباره ی ستاره های کره

 فقط چون عکسا خیلی بزرگن و به طور گامل دیده نمیشن اونارو کپی یا دانلود کنین و بعد ببینین

 



نظرات شما عزیزان:

جسیکا
ساعت23:07---21 آذر 1391
عکس؟؟؟کووووووو؟؟

sahar
ساعت22:03---12 آذر 1391
من که عکسی نمی بینننننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننم

ناشناس
ساعت12:38---27 شهريور 1391
کو عکسا؟

roxy
ساعت14:54---12 تير 1390
وای سلام عزیزم...منو نشناختی؟من مدیر وبلاگ musa-best.blogfa.com بودم..بادت میاد..من هم از دابل اس میآپیدم ولی حالا دیگه دوسشون ندارم..وینکس رو بیشتر دوس دارم..راستی دابل اسیا چی شدن؟گروه منحل شد؟از هیون جونگ چه خبر؟!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, توسط ~ m@ry@m ~
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.